Nástroje SEO Ostrava

Nástroje SEO lze obecně rozdělit na tři skupiny:
1. Nástroje, jež poskytují provozovatelé vyhledávačů – Google Analytics, Webmaster Tools
2. Nástroje, jež poskytují provozovatelé internetových stránek
3. Tvorba vlastních podpůrných webů a programů – mikrostránky, affiliate systémy – zpětné odkazy

 

Nástroje pro SEO analýzu | VM

 

Budeme se více věnovat bodu 2 - nástroje provozovatelů internetových stránek
K nejčastěji využívaným nástrojům řadíme:
Katalogy firem – využívají se pro získání zpětného odkazu na vlastní webové stránky a tím i zvyšování ranků a popularity prezentace. Váha, kterou vyhledávače tomuto nástroji přidávají ale v poslední době klesá v důsledku nekvalitních katalogů
Katalogy PR článků – velmi oblíbený zdroj vyhledávacích robotů pro získávání informací. Odkazy z těchto katalogů se získávají přímo z tematicky napsaného textu na konkrétní klíčové slovo.
RSS katalogy – pro registraci a získání odkazů z těchto katalogů je nutné mít na stránce připravený RSS zdroj.
Jiné kataogy – například katalogy e-shopů, oborové katalogy, porovnávače cen.
Blogy – slouží pro získávání zpětných odkazů.
Diskuze – nevýhodou je, že odkazováním ve vlastních příspěvcích je možné uživatele diskuzního fóra odradit od další komunikace. Výhodou diskuzních fór je 100% relevantnost diskutujících.
Sociální sítě – pomocí sociálních sítí se odkazy na propagované stránky mohou šířit geometrickou řadou, ale obsah musí být zajímavý,
Inzertní portály – nástroj, který se téměř nevyužívá. Jedná se o publikování inzerátů na inzertních serverech. Výhodou tohoto nástroje je možnost aktualizace inzerátů v pravidelných intervalech a tím získávání nových a nových zpětných odkazů.
Pokud si stále nevíte rady, obraťte se na SEO Ostrava.

Chcete zde publikovat článek, nebo získat zpětný odkaz?

Kontaktujte nás e-mailem: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.